Jak działamy
Jak działamy
Folks stawia na bezpośrednie relacje z Twórcami działającymi w Internecie. Może właśnie to powoduje, że nie określamy i nie czujemy się jak “typowa” agencja influencerów. Nasi Twórcy mają kreatywne dusze i nieziemskie pomysły, a my z przyjemnością pragniemy zapewnić im jak najlepsze warunki do szerzenia swojej twórczości w wirtualnym świecie!
Żeby nie było tak prosto, każda planowana współpraca z influencerami jest przez nas mocno weryfikowana. Uważamy, że aby z kimś pracować, należy go najpierw dobrze poznać. Każda osoba przynależąca do Folks zostaje poddana analizie pod kątem prowadzonej komunikacji, generowanych zasięgów oraz spójności z marką i jej wartościami – te ostatnie są dla nas bardzo ważne.
Agencje influencerskie często charakteryzują się zupełnie odmiennymi zasadami, a ich codzienne funkcjonowanie odznacza się inną etyką pracy i efektów nią osiąganych.
W naszej pracy zawsze byli, są i będą najważniejsi – ludzie. Agencja influencer marketingu Folks to miejsce ich zrzeszające, działające na ludzkich warunkach!
Etapy współpracy
1. Identyfikacja potrzeb Klienta
Na wstępie współpracy ustalamy główne cele biznesowo – wizerunkowe Klienta. Ich realizacja jest możliwa dzięki wsparciu wybranych wpływowych Twórców współpracujących z Folks. Wspólnie określamy potrzeby i możliwości Klienta, biorąc pod lupę jego oczekiwania i proponowane przez nas rozwiązania reklamowe. Jako agencja influencer marketingu weryfikujemy, a następnie udoskonalamy ofertę, którą Klient chce skierować do Twórców.
Etap pierwszy kończymy przygotowaniem rekomendacji – współpraca z influencerami zaczyna się od prezentacji wyselekcjonowanych profili influencerów pasujących do potrzeb Klientów i jednoczesnej prezentacji benefitów współpracy obydwu zainteresowanym stronom.
2. Selekcja Twórców
To kluczowy etap działań prowadzonych w Folks – identyfikacja Twórców i potwierdzenie ich zainteresowania współpracą z Klientem. Influencerzy otrzymują informacje uzupełniające dotyczące marki i produktu, poznają składowe planowanej kampanii, przedstawiają swoje warunki, w tym również dostępność czasową i oczekiwania wobec projektu.
Współpraca z influencerami to praca z osobami działającymi jednocześnie na wielu kanałach komunikacji – szeroko pojętych social mediach, platformach takich jak facebook, czy instagram, jak i np. współpraca z youtuberami skupionymi na jednym konkretnym miejscu generowania komunikatów reklamowych. W ramach etapu drugiego współpraca z Twórcami zostaje wstępnie przypieczętowana. Klient uzyskuje potwierdzoną listę influencerów chcących uczestniczyć we wspólnej kampanii – celem finalnej weryfikacji i akceptacji.
3. Kontakt i negocjacje
Po potwierdzeniu listy Twórców – Folks finalizuje całokształt działań projektowych, negocjuje warunki umów, potwierdza obopólne ustalenia i założenia. Szanujemy influencerów i ich decyzje zawsze na równi z oczekiwaniami i potrzebami wychodzącymi od Klienta.
Na tym etapie współpraca z influencerami jest jeszcze płynna i uzależniona od możliwości rezygnacji ze świadczenia działań reklamowych na rzecz klienta ze strony Twórcy. W przypadku takiej sytuacji – Klient sprawnie otrzymuje rekomendacje kolejnych influencerów pasujących do profilu i założeń przebiegu kampanii.
4. Monitorowanie i opieka
Ten etap to nie tylko czysta matematyczna kalkulacja, ale uważne monitorowanie przebiegu kampanii ze wsparciem influencerów, natychmiastowa reakcja w odpowiedzi na obserwowane działania reklamowe i założoną na wstępie skalę ich rozwoju. Współpraca z influencerami jest złożona i należy podejść do niej wieloaspektowo, właśnie dlatego agencja influencer marketingu Folks obdarza wszystkich uczestniczących we współtworzeniu kampanii należytą opieką i specjalistyczną radą.
Uruchomienie kampanii, stały pomiar jej efektów, kontakt z Klientem i Twórcami – to wszystko Folks podsumowuje w ramach sumarycznego raportu, dbając, o jak najdokładniejszą analitykę kampanii. Współpraca z influencerami przynosi wymierne korzyści i opłacalne zyski – naszym zadaniem jest ich baczny przegląd, analiza, finalne zestawienie oraz ukazanie skali i rangi efektów uzyskanych za pomocą wszystkich prowadzonych działań. Wyciągamy kluczowe wnioski i rekomendujemy procesy wymagające wdrożenia.
1. Identyfikacja potrzeb Klienta
Na wstępie współpracy ustalamy główne cele biznesowo – wizerunkowe Klienta. Ich realizacja jest możliwa dzięki wsparciu wybranych wpływowych Twórców współpracujących z Folks. Wspólnie określamy potrzeby i możliwości Klienta, biorąc pod lupę jego oczekiwania i proponowane przez nas rozwiązania reklamowe. Jako agencja influencer marketingu weryfikujemy, a następnie udoskonalamy ofertę, którą Klient chce skierować do Twórców.
Etap pierwszy kończymy przygotowaniem rekomendacji – współpraca z influencerami zaczyna się od prezentacji wyselekcjonowanych profili influencerów pasujących do potrzeb Klientów i jednoczesnej prezentacji benefitów współpracy obydwu zainteresowanym stronom.
2. Selekcja Twórców
To kluczowy etap działań prowadzonych w Folks – identyfikacja Twórców i potwierdzenie ich zainteresowania współpracą z Klientem. Influencerzy otrzymują informacje uzupełniające dotyczące marki i produktu, poznają składowe planowanej kampanii, przedstawiają swoje warunki, w tym również dostępność czasową i oczekiwania wobec projektu.
Współpraca z influencerami to praca z osobami działającymi jednocześnie na wielu kanałach komunikacji – szeroko pojętych social mediach, platformach takich jak facebook, czy instagram, jak i np. współpraca z youtuberami skupionymi na jednym konkretnym miejscu generowania komunikatów reklamowych. W ramach etapu drugiego współpraca z Twórcami zostaje wstępnie przypieczętowana. Klient uzyskuje potwierdzoną listę influencerów chcących uczestniczyć we wspólnej kampanii – celem finalnej weryfikacji i akceptacji.
3. Kontakt i negocjacje
Po potwierdzeniu listy Twórców – Folks finalizuje całokształt działań projektowych, negocjuje warunki umów, potwierdza obopólne ustalenia i założenia. Szanujemy influencerów i ich decyzje zawsze na równi z oczekiwaniami i potrzebami wychodzącymi od Klienta.
Na tym etapie współpraca z influencerami jest jeszcze płynna i uzależniona od możliwości rezygnacji ze świadczenia działań reklamowych na rzecz klienta ze strony Twórcy. W przypadku takiej sytuacji – Klient sprawnie otrzymuje rekomendacje kolejnych influencerów pasujących do profilu i założeń przebiegu kampanii.
4. Monitorowanie
i opieka
Ten etap to nie tylko czysta matematyczna kalkulacja, ale uważne monitorowanie przebiegu kampanii ze wsparciem influencerów, natychmiastowa reakcja w odpowiedzi na obserwowane działania reklamowe i założoną na wstępie skalę ich rozwoju. Współpraca z influencerami jest złożona i należy podejść do niej wieloaspektowo, właśnie dlatego agencja influencer marketingu Folks obdarza wszystkich uczestniczących we współtworzeniu kampanii należytą opieką i specjalistyczną radą.
Uruchomienie kampanii, stały pomiar jej efektów, kontakt z Klientem i Twórcami – to wszystko Folks podsumowuje w ramach sumarycznego raportu, dbając, o jak najdokładniejszą analitykę kampanii. Współpraca z influencerami przynosi wymierne korzyści i opłacalne zyski – naszym zadaniem jest ich baczny przegląd, analiza, finalne zestawienie oraz ukazanie skali i rangi efektów uzyskanych za pomocą wszystkich prowadzonych działań. Wyciągamy kluczowe wnioski i rekomendujemy procesy wymagające wdrożenia.