O nas
O nas
Folks - agencja influencerów, czy po prostu ludzie?
Folks łączy kreatywnych Twórców, którzy swoimi pomysłami, wiedzą, pracą i stylem życia zdobyli uznanie społeczności internetowej. Chcemy, aby nasza agencja influencer marketingu była przyjaznym i poruszającym miejscem dla ludzi ze szczerą pasją i ekscytującą duszą. Magnetyczni influencerzy z warszawy i z całej Polski współpracują z nami w porywających od pierwszego spojrzenia i nieco bardziej “stonowanych” projektach.
Uważamy, że agencje dla influencerów powinny być nie tylko bazą do zgłaszania, określania, budowania i spełniania potrzeb klientów oraz ich docelowych odbiorców, ale i bezgranicznie szeroką, nadzwyczajnie barwną przestrzenią artystyczną Twórców. To dzięki przemyślanym współpracom wspólnie otwieramy i stwarzamy nowe możliwości – dla Twórców i dzięki nim. Jako agencja influencerów umiejętnie i entuzjastycznie dotykamy czułych punktów odbiorców – docierając do nich rozmaitymi komunikatami dotyczącymi wszystkich obszarów tematycznych.
Świadoma współpraca z influencerami
Za pośrednictwem kanałów w social mediach takich jak: Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, YouTube czy własne strony www – Twórcy nieustannie dzielą się swoim życiem prywatnym i zawodowym, inspirując innych do poznawania świata, rozwoju osobistego i podejmowania
różnorodnych wyzwań. Nasza, agencja influencer marketingu opiera się na solidnych filarach, rzeźbionych różnorodnie – w pełni dopasowanych do gustu odbiorców w najbardziej adekwatnych do danego tematu stylu.
Analiza danych w szumie (i tłumie) internetowych działań nie jest liniowa ani prostolinijna, dlatego agencje dla influencerów wymagają skonkretyzowania finalnej wizji efektów, wynikających z kampanii prowadzonej z udziałem Twórców. Rozbudowane i tylko z pozoru niezależne działania w sieci, tworzą skonkretyzowaną sieć reklamową i są w stanie po cichu obudzić miłość do danej marki czy produktu. Influencerzy z Warszawy, jak i influencerzy z różnych zakątków Polski nie działają tylko w obrębie danego obszaru geograficznego, a wychodzą z kreacjami na (cały) świat!
Kampania z influencerami a tożsamość marki
Agencja influencerów Folks stoi na straży przemyślanej selekcji Twórców, dbając o to, by właściwie odzwierciedlali tożsamość marki Klienta i spełniali oczekiwania grupy docelowej. Podczas tworzenia strategii komunikacji w pełni stawiamy na społeczność inkluzywną – nie chcemy zamykać się na innych, którzy znajdują się poza docelową grupą odbiorczą, a wykazują zainteresowanie danym tematem.
Zadaniem platformy Folks jest współtworzenie efektywnej biznesowo komunikacji i kampanii w mediach społecznościowych poprzez właściwą koordynację działań prowadzonych z Twórcami. Agencje dla influencerów dbają o generowanie założonych zasięgów reklamowych w mediach
społecznościowych na danych kanałach przekazu oraz budowanie rozpoznawalności marki czy produktu co przekłada się na skuteczność działań marketingowych. Jako agencja influencer marketingu nie tylko przyciągamy uwagę ciekawskich oczu, ale i sprawiamy, że towarzyszy
nam ona na długo.
Folks łączy Twórców, którzy swoją pasję, wiedzę, pracę i styl życia zdobyli uznanie społeczności internetowej. Twórcy za pośrednictwem kanałów w
social mediach takich jak: Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, YouTube czy własna strona www – nieustannie dzielą się swoim życiem prywatnym i zawodowym, inspirując innych do poznawania świata, rozwoju osobistego i podejmowania wyzwań.
Nie bez powodu osoby reprezentowane przez Folks nazywane są Twórcami. Dbają o tworzenie
treści, które nieustannie budują ich kapitał społeczny i autorytet wśród obserwujących i
słuchaczy. To wszystko sprawia, że stają się osobami wpływającymi na zachowanie swoich
odbiorców. Folks to ludzie kreatywni, pełni pasji – definiowani nie przez swoją użyteczność
marketingową, ale poprzez unikatowe treści z którymi identyfikują się ich widzowie.
Folks stoi na straży przemyślanej selekcji
Twórców, dbając o to by właściwie odzwierciedlali tożsamość marki Klienta i spełniali
oczekiwania grupy docelowej. Zadaniem platformy Folks jest współtworzenie efektywnej biznesowo
komunikacji i kampanii w mediach społecznościowych poprzez właściwą koordynację działań
prowadzonych z Twórcami.